Podatki o podjetju:
- Vesna Merc s.p.
- Povodnova ulica 10
- 2250 Ptuj
- Slovenija, EU
- ID za DDV: 27625915
- Davčni zavezanec: DA
- Matična številka: 3561470000
- Email: info@arheolov.si
Definiranje pojmov
Ponudnik je Vesna Merc s.p., Povodnova ulica 10, 2250 Ptuj, Slovenija, ki upravlja s spletno trgovino, ki deluje na spletni strani www.arheolov.si. Uporabnik je oseba, ki uporablja spletno stran ponudnika in spletno trgovino, ki deluje na tej spletni strani. Kupec je oseba, ki uporablja spletno stran ponudnika in kupuje v sistemu spletne trgovine, ki deluje na spletni strani https://www.arheolov.si. Spletna stran Arheolov je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov ter predstavitvi dogodkov, ki jih je oziroma jih bo, organiziral, oziroma je na njih sodeloval ponudnik. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje ponudnika, pravice kupca ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.Uporaba spletnega mesta
Uporaba spletnega mesta www.arheolov.si je pogojena s temi pogoji uporabe, vključno z veljavnimi predpisi Republike Slovenije na tem področju. Z uporabo spletnega mesta vsak uporabnik:- izrecno soglaša s splošnimi pogoji uporabe
- se obvezuje, da bo spletno mesto uporabljal na zakonit način;
- se obvezuje, da storitev ne bo uporabljal z namenom objavljanja ali propagiranja katere koli vsebine in/ali oglasa, ki je v nasprotju z veljavno zakonodajo in javnim redom ter moralo;
- odgovarja za poznavanje in spoštovanje veljavnih predpisov Republike Slovenije, ki se nanaša na uporabo spletnega mesta https://www.arheolov.si ne bo izrabljal v komercialne, nelegalne ali kakršne koli druge namene, kot tiste, ki so določeni v teh pogojih;
- ne bo distribuiral avtorsko zaščitenih vsebin ali vsebin, ki so v lasti druge pravne ali fizične osebe;
- ne bo poskušal pridobiti, zbirati in/ali shranjevati osebnih podatkov drugih uporabnikov;
- ne bo na noben način kopiral, shranjeval ali posredoval celih ali delov vsebine spletnega mesta https://www.arheolov.si ne bo uporabljal računalniških kod, škodljivih programov ali česarkoli, kar bi lahko motilo, onesposobilo ali škodovalo tej storitvi, ponudniku storitev ali njegovi programski ter strojni opremi.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta),
- se obvezuje, da bo spletno mesto uporabljal na zakonit način;
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
- način plačila in dostave,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci,
- funkcionalnost, vključno z veljavnimi ukrepi za tehnično zaščito digitalne vsebine, kadar je to primerno,
- informacijo o združljivosti digitalne vsebine s strojno in programsko opremo, s katero je podjetje seznanjeno oziroma bi moralo biti seznanjeno,
- stroški, povezani z uporabo komunikacijskega sredstva, če se razlikuje od osnovne tarife,
- obstoju kodeksov ravnanja in dostopnosti do morebitnih kodeksov ravnanja.
Postopek nakupa
Košarica
V spletni trgovini Arheolov izberite izdelek in kliknite na gumb »dodaj v košarico«. Pri izdelkih z več možnostmi izbire velikosti, barve, ipd. kliknite na gumb »izberi različico«, izberite vaš izdelek ter kliknite na gumb »dodaj v košarico«. Če kliknete na gumb »dodaj v košarico«, se vam na desni strani ekrana odpre/pripelje »košarica«. Če želite nadaljevati z nakupovanjem, kliknite na »križec« in »košarica« se vam zapre; to vam omogoča nadaljnjo nakupovanje v spletni trgovini. Če želite odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, morate klikniti na ikono »košarica« ter na gumb »prikaži košarico« in pred izdelkom klikniti »križec« ali količino izdelka s klikom na »–« nastaviti količino izdelka na 0. Košarica se posodobi samodejno. Če želite povečati količino že izbranega izdelka v nakupovalni košarici, morate klikniti na ikono »košarica« ter na gumb »prikaži košarico« in povečati količino izbranega izdelka. To storite s klikom na »+«. Košarica se posodobi samodejno. Če želite nadaljevati z nakupovanjem, kliknite na gumb »nadaljuj z nakupovanjem«. Ikona »košarica« vam omogoča pregled izbire vaših izdelkov in vam prikaže delni znesek vašega naročila (brez poštnine). Za zaključek nakupa pojdite skozi tri korake. Ob kliku na ikono »košarica« vas odpelje na stran vaših izbranih izdelkov. Za zaključek nakupa kliknite na gumb »nadaljuj na blagajno«, kjer izpolnite vaše osebne podatke za dostavo. Izberete tudi način dostave ter plačila. Če želite zaključiti nakup, kliknite gumb »zaključek nakupa« in sistem vas pripelje na zadnjo stran vašega nakupa.Blagajna
Za dokončanje naročila morate v »košarici« klikniti gumb »nadaljuj na blagajno« in izpolniti vsa potrebna polja. Naslov za dostavo: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z zvezdico (ime, priimek, država, naslov, kraj, poštno številko, e-mail naslov in tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo vašega izdelka. Način plačila: Izbira se lahko med večimi različnimi načini plačila, in sicer: plačilo s kreditno kartico, plačilo po predračunu. Kuponi: Če ima uporabnik veljaven kupon za popust, ga vpiše v ustrezno polje in klikne gumb »unovči kupon«. Pregled naročila: Na www.arheolov.si/kosarica strani so prikazani izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena: Cena posameznega izdelka, strošek poštnine in skupni strošek za plačilo so razvidni, še preden kupec zaključi naročilo. Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb »zaključek naročila«. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše »Hvala. Vaše naročilo je bilo sprejeto.«Postopek obveščanja o nakupu
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe (opisano zgoraj), le da je potrebno ob zaključku nakupa vpisati še naziv podjetja in davčno številko podjetja.Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik v skladu s 43.č in 43.d členom ZVPot pravico, da v 14 dneh po prejemu blaga, podjetju na elektronski naslov info@arheolov.si sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Vesna Merc s.p., Povodnova ulica 10, 2250 Ptuj. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga (poštnina). Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik (peti odstavek 43.č člena ZVPot). Potrošnik ob vračilu blaga podjetju pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v tridesetih dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe (v to vračilo niso vključeni stroški vračanja blaga). Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz. koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.Cene
Vse cene v spletni trgovini vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub trudu ponudnika, da bi zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo. Cene v spletni trgovini se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je v spletni trgovini Arheolov sklenjena v trenutku, ko ponudnik kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka naprej so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.Načini plačila
Spletna trgovina Arheolov omogoča naslednje načine plačila:- plačilo s kreditno kartico,
- neposredno bančno nakazilo (plačilo po predračunu).
Dostava
Ponudnik blago pripravi, nato pa se storitev dostave izvede v skladu s pogoji poslovanja dostavne službe Pošte Slovenije. Kupec lahko ob oddaji naročila določi naslov za dostavo, ki je za ponudnika zavezujoč. Ponudnik v teh splošnih pogojih sporoča vse potrebne informacije glede naslova, kamor se kupec lahko obrne v primeru pritožbe. Stremimo, da vsa naročila, oddana med delavnikom pred dvanajsto uro, odpošljemo še isti dan v primeru plačila s plačilno kartico. Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu, odpošljemo takoj po prejemu nakazila na TRR. Naročila naročena med vikendom in prazniki odpošljemo naslednji delovni dan. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok, se upošteva le-ta. Opozorilo: Ti pogoji veljajo samo znotraj Republike Slovenije.Stroški dostave
Stroški pakiranja in dostave znašajo 3,99 EUR v kolikor je naslov za dostavo znotraj Slovenije. V primeru, da na spletni strani potekajo določene promocije oziroma akcije, ki predvidevajo zastonj poštnino, je ta določba brezpredmetna. V kolikor je naslov za dostavo v drugih državah EU potem je strošek pakiranja in dostave, ne glede na znesek nakupa, 10 EUR. Stroški pakiranja in dostave za tretje države: po dogovoru – morebitne kupce naprošamo, da kontaktirajo ponudnika.Izdaja računa (v skladu z Zakonom o davčnem potrjevanju računov).
Ponudnik po plačilu naročenih izdelkov in ob dostavi kupcu pošlje tudi račun v fizični obliki na podan naslov za dostavo (račun se nahaja v paketu skupaj z naročenimi izdelki). Na računu so razčlenjeni; cena, DDV, stroški poštnine. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.Kuponi/Promocijske kode
Promocijske kode oz. kuponi prinašajo različne ugodnosti pri nakupu in so navadno časovno omejeni. Aktivno promocijsko kodo najdete na naši spletni strani, naslovni strani oglasnega sporočila, v naših e-obvestilih ali drugih medijih. Menjava promocijske kode za gotovino ni možen. Kupon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti kupona, mora imetnik promocijske kode razliko doplačati. Vrednost nakupa mora biti višja od vrednosti kupona.Uporaba Kupona/Promocijske kode:
Izberite izdelek, ki ga želite kupiti in ga dodajte v košarico. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo ter izberite način plačila. V polje »Promocijska koda ali Kupon« vpišite kodo in potrdite tako, da kliknete na gumb »unovči kupon«. Ko vpišete promocijsko kodo, se vrednost darilnih bonov avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. V primeru, da je znesek vašega naročila višji od vrednosti kupona, poravnate razliko. Nato oddate spletno naročilo.Odgovornost za stvarne napake
Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva. Vsako reklamacijo ali pritožbo bomo poskušali rešiti kar najhitreje in predvsem v korist kupca. Reklamacije na kupljeno blago se upoštevajo v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot).Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbita ponudnik in Stripe Inc. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.Varovanje osebnih podatkov
Več o varovanju osebnih podatkov najdete na strani Politika zasebnosti.Izjemno razkritje osebnih podatkov
Podatki, ki jih zbira ponudnik in obdeluje, bodo razkriti le, če tako določa Zakon o varovanju osebnih podatkov ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi.Komunikacija
Ponudnik bo v stik stopil z uporabnikom preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno privoli. Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne,
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.